Quan de ben petit el nen comença a estudiar una llengua estrangera, es pretén que l'adquisició d'aquesta llengua es faci d'una manera lúdica i estimulant que prepari el nen per al procés continuat que comprendrà totalment l'Educació Primària i la Secundària.

Els nens que estableixen aquesta relació amb un idioma estranger en l'Educació Infantil desenvoluparan, amb un esforç mínim, un important conjunt d'aptituds i capacitats, sobretot de comprensió auditiva i de pronúncia.

L'aprenentatge que fan d'una llengua estrangera els nens de l'etapa infantil és molt semblant al procés d'adquisició de la llengua materna.

Per tot això, des de l'escola es va decidir lligar l'ensenyament de l'Anglès a Infantil amb la Psicomotricitat, una experiència que porta ja cinc anys funcionant i de la qual n'hem obtingut molt bons resultats.

Pel que fa a Cicle Inicial, la metodologia utilitzada és diferent perquè els alumnes ja treballen amb llibres. Tot i així, l'ensenyament de la Llengua Anglesa se segueix basant en un mètode comunicatiu, on el llenguatge oral i la competència comunicativa de l'alumne tenen molta importància.

Friday

I'M AN ARTIST!!

"I'm an artist" és el projecte interdisciplinari que ha dut a terme la Txeli amb els alumnes de primer. Es tracta d'un projecte CLIL que pretén treballar continguts de plàstica en anglès, treballant, per tant, dues àrees alhora. D'aquesta manera, els alumnes han estat aprenent diferents tipus de suport, de material, tipus de línies, colors primaris, secundaris i complementaris, formes, moviment, etc, en anglès. Tots els alumnes han acabat el projecte realitzant la seva pròpia obra.

Ha estat una experiència molt enriquidora!




No comments:

Post a Comment