Quan de ben petit el nen comença a estudiar una llengua estrangera, es pretén que l'adquisició d'aquesta llengua es faci d'una manera lúdica i estimulant que prepari el nen per al procés continuat que comprendrà totalment l'Educació Primària i la Secundària.

Els nens que estableixen aquesta relació amb un idioma estranger en l'Educació Infantil desenvoluparan, amb un esforç mínim, un important conjunt d'aptituds i capacitats, sobretot de comprensió auditiva i de pronúncia.

L'aprenentatge que fan d'una llengua estrangera els nens de l'etapa infantil és molt semblant al procés d'adquisició de la llengua materna.

Per tot això, des de l'escola es va decidir lligar l'ensenyament de l'Anglès a Infantil amb la Psicomotricitat, una experiència que porta ja cinc anys funcionant i de la qual n'hem obtingut molt bons resultats.

Pel que fa a Cicle Inicial, la metodologia utilitzada és diferent perquè els alumnes ja treballen amb llibres. Tot i així, l'ensenyament de la Llengua Anglesa se segueix basant en un mètode comunicatiu, on el llenguatge oral i la competència comunicativa de l'alumne tenen molta importància.

Friday

FRUITY TOTS

I aquí teniu un resum de "Fruity tots", la representació per als alumnes d'educació infantil per l'English Day:

Fruity Tots introduces us to two friends. Throughout the play they need help from the students. What colour is the scarf? How many apples are there? Where do you wear gloves? Help them get dressed for a trip to the mountains and a visit to the beach. They go to buy fruit at the market. What transport shall they use? A helicopter? A bus? The friends also enjoy dressing up as people with different jobs including a painter, a fire fighter and musician.
The play includes lots of familiar action songs including, Here We Go Round the Mulberry Bush and Head, Shoulders, Knees and Toes.
Themes include:
•Daily routines
•Colours
•Counting: numbers one to ten
•Parts of the body
•Clothes
•Jobs
•Transport
•Fruit







No comments:

Post a Comment